W Biedronce transakcje bez PIN podniesione do 100 zł

Klienci sklepów Biedronka w całej Polsce będą mogli zapłacić zbliżeniowo za zakupy do 100 zł bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN. Proces wdrażania tej zmiany rozpoczął się w piątek, 20 marca i objął od razu wszystkie sklepy sieci. To kolejne udogodnienia wprowadzone z troski o bezpieczeństwo klientów i pracowników, które Biedronka ogłosiła w ostatnich dniach.

ieć Biedronka już wcześniej zachęcała w specjalnych komunikatach do korzystania z płatności bezgotówkowych. Z danych sieci wynika, że klienci coraz częściej wykorzystują płatności kartą podczas zakupów: sprzedaż przy użyciu transakcji bezgotówkowych w okresie od 9 do 18 marca 2020, wzrosła w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku o blisko 10 punktów procentowych.

Teraz dzięki podwyższonemu limitowi transakcje zbliżeniowe do 100 zł nie będą wymagały potwierdzania kodem PIN na klawiaturze terminali – wystarczy zbliżenie karty płatniczej lub telefonu z podpięta kartą. Ponad 6,7 tys. terminali zostało dostosowanych do nowego limitu od piątku 20 marca, a kolejne dołączą w weekend. Ta szybka zmiana jest możliwa dzięki bliskiej współpracy sieci Biedronka z agentem rozliczeniowym, którym jest Bank Pekao S.A.

W związku z aktualną sytuacją, Biedronka wprowadziła szereg rozwiązań w trosce o bezpieczeństwo pracowników i osób dokonujących zakupów. Wśród rozwiązań z myślą o klientach są: plakaty PZH, które pokazują podstawowe zasady bezpieczeństwa oraz komunikaty głosowe, przypominające o ich zachowaniu. Klienci sklepów mogą też skorzystać przy kasach z nawilżanych chusteczek marki Dada, a przy wejściu dostępne będą już niebawem podajniki z płynem dezynfekującym. Biedronka wprowadza także w swoich sklepach oznaczenie odległości 1 metra na podłogach w strefie kas, aby ułatwić klientom zachowanie odpowiedniej odległości podczas zakupów. Co więcej, pracownicy ochrony zadbają o to, aby na sali sprzedaży nie przebywało więcej osób, niż jest to przewidziane dla danego sklepu.

źródło: https://www.biedronka.pl/pl
Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.