(Niezniszczalny) iPhone – najczęstsze usterki

IPhone uznaje się za sprzęt o bardzo dużej odporności na wszelkie uszkodzenia. Wyróżnia się sprawnym działaniem i bardzo dużą funkcjonalnością. Podobnie jak w każdym innym telefonie, istnieje ryzyko pojawienia się usterki. Co najczęściej odmawia posłuszeństwa w iPhone’a i co jest tego przyczyną? Kiedy warto skorzystać z profesjonalnego wsparcia serwisu Apple? 

Pęknięta szybka nie jest już wyzwaniem dla serwisu Apple

Najczęściej spotykaną usterką w iPhone’a jest pęknięta szybka. Przyczyną może być upadek telefonu, uderzenie lub upuszczenie na niego ciężkiego przedmiotu. Aby zminimalizować ryzyko pęknięcia, warto jest ekran zabezpieczyć dodatkowo szkłem hartowanym lub folią. Nie gwarantuje to jednak pełnej ochrony. 

Pęknięta szybka nie wpływa na pracę telefonu, ale może uniemożliwiać w pełni korzystanie ze sprzętu. Obraz na ekranie nie jest w pełni widoczny, co utrudnia wykonywanie niektórych czynności. Ponadto, pękniecie niekorzystnie wpływa na aspekt wizualny. W takiej sytuacji jedyną opcją usunięcia szkody jest wymiana szybki na nową. Taką usługę oferuje serwis Apple GSM Ursus. Czas takiej naprawy w serwisie Apple wynosi zazwyczaj ok. 30 minut. 

Problemy z baterią 

Właściciele iPhone’ów bardzo często wspominają o problemach z ładowaniem baterii czy też szybkim jej rozładowywaniem. Przyczyną jest duża ilość funkcji w telefonie, co wpływa na jego znaczne obciążenie. Skłonność do samoczynnego wyłączania ma szczególnie seria 6. Ponadto towarzyszy temu szybkie nagrzewanie się przycisku Touch ID/Home. Są to skutki niskiej wytrzymałości baterii. Jedynym słusznym rozwiązaniem jest wymiana baterii w serwisie Apple. Można się zdecydować na oryginalną baterię lub zamiennik, co ma wpływ przede wszystkim na cenę. 

Kiedy do iPhone’a dostanie się woda 

Wśród najpopularniejszych usterek w iPhone’ach wysoką pozycję zajmuje zalanie telefonu wodą. Może do tego dojść podczas deszczu, kąpieli, pobytu na basenie czy na skutek rozlanego napoju. W pierwszej kolejności w takiej sytuacji powinno się telefon wyłączyć i nie należy go ponownie włączać, ponieważ może to skutkować zwarciem. Nie najlepszym pomysłem jest rozkładanie go na części i samodzielne suszenie, tym bardziej przy pomocy wysokiej temperatury, np. na kaloryferze czy z wykorzystaniem suszarki. Najlepiej jest skorzystać z profesjonalnej pomocy. Serwis Apple jest już bardzo dobrze zaznajomiony z tego typu usterką, udzieli zatem szybkiego i fachowego wsparcia. 

Inne częste usterki w iPhone’ach 

Właściciele iPhone’ów często wspominają również o problemach z układem dźwiękowym i systemem głośnomówiącym. Zdarza się również, że występują trudności z połączeniem się z siecią po zmianie trybu samolotowego na tryb normalnej pracy. We wszystkich tych sytuacjach najlepiej zgłosić się z problemem do profesjonalnego serwisu Apple. Podejmowanie samodzielnie jakichkolwiek działań może doprowadzić do poważniejszych usterek, a nawet nieodwracalnych zmian w telefonie. 

Pomimo usterek iPhone’ów są to telefony, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Wyróżniają się wytrzymałością, stabilnością pracy i dużą funkcjonalnością. Musimy mieć świadomość, że każde urządzenie wraz z eksploatacją zużywa się i wymaga naprawy, a niekiedy całkowitej wymiany. 

Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.