
Klienci Neckermann Polska są objęci ochroną i dostaną pomoc.
Wszyscy Klienci Neckermann Polska są objęci ochroną, wynikającą z udzielonych gwarancji ubezpieczeniowych oraz z przepisów o Turystycznym Funduszu Gwarancyjnym.
Organem do którego należy się zwrócić w przypadku, gdy podróżny w momencie niewypłacalności znajduje się poza granicami kraju jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, który w zależności od sytuacji może pokryć koszty kontynuacji imprezy turystycznej, pokryć koszty powrotu lub podjąć działania związane z organizacją powrotu.
Kontakt: Departament Kultury, Promocji i Turystki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Brechta 3 03-472 Warszawa, tel. +48 22 597 95 40, +48 22 597 95 43, +48 22 597 95 45, +48 22 597 95 41, adres e-mail: dkpit@mazovia.pl
Ponadto wszyscy Klienci Neckermann Polska Biuro Podróży sp. z o.o. mogą zgłaszać się do WP P&C S.A. Oddział w Polsce (Allianz Partners) w celu zaspokojenia swoich roszczeń. Poniżej zamieszczam dane kontaktowe:
- Dla osób przebywających poza granicami kraju: została uruchomiona 24 godzinna infolinia: +48 22 522 29 00
- Dla osób, które miały wylecieć i dokonały pełnej płatności lub przedpłaty za wyjazd: została uruchomiona infolinia do zgłaszania roszczeń działającą w godzinach 8:00-16:00:
+48 22 563 11 00 oraz adres mailowy: nm.odwolanie@allianz.com
źródło: Neckermann Polska Sp. z o.o.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.