Czy warto inwestować w ulotki? Warszawa w nowoczesnym biznesie

Społeczne postrzeganie tradycyjnej reklamy zaczyna ulegać zmianie – coraz więcej osób dostrzega problem tzw. reklamozy oraz billboardozy, czyli zjawiska zaśmiecenia przestrzeni publicznej poprzez nadmierną liczbę reklam wielkopowierzchniowych. Czy podobne zastrzeżenia można mieć do pomniejszych form reklamy, takich jak tradycyjne ulotki? Warszawa to miasto, w którym warto eksperymentować z różnymi formami promocji.

Kto powinien postawić na ulotki? Warszawa a rynek lokalny

Znaczenie reklamy cyfrowej rośnie z każdym rokiem. Entuzjaści tej formy prowadzenia działań promocyjnych wskazują przede wszystkim na pełną policzalność rezultatów prowadzonych kampanii oraz możliwość błyskawicznego reagowania na dynamicznie zmieniające się okoliczności. Co więcej, rozwiązanie to jest bardziej ekologiczne – nie wymaga tuszu oraz papieru, nie trzeba po nim sprzątać i cechuje się tańszą dystrybucją.

Jednakże, nie należy zapominać, że całkowite przejście na internetowy model reklamowy może wiązać się ze znacznym wykluczeniem osób, które nie czują się biegle w cyfrowej rzeczywistości. Rozwiązanie to może nie sprawdzić się również w sytuacji, gdy prowadzony biznes przyjmuje charakter lokalny – reklamę za pomocą internetu warto uzupełnić wtedy o tradycyjne, papierowe ulotki. Warszawa jest największym miastem w Polsce, w którym z pewnością warto promować się również w ten sposób. Które działalności powinny zadbać o konwencjonalną reklamę?

1.     Gastronomia

Rosnąca popularność portali do zamawiania jedzenia na dowóz sprawiła, że rynek ten stał się znacznie bardziej konkurencyjny – o pojedynczego klienta zaczęły konkurować wszystkie restauracje, które oferują dowóz w miejscu zamieszkania. Tendencja ta sprawia, że bezpośrednie dotarcie do klienta stało się ważniejsze niż kiedykolwiek.

2.     Usługi remontowe

Zwyczajne ulotki to również cenne wsparcie w przypadku firm oferujących wymianę drzwi i okien. To branża, w której nadrzędną rolę odgrywa nie tylko jakość i cena usługi, lecz również bliska lokalizacja – przekłada się ona na wygodniejszy dobór odpowiedniego terminu oraz możliwość samodzielnej weryfikacji jakości oferowanych usług, np. za pomocą opinii sąsiadów.

3.     Branża telekomunikacyjna

Dostawcy internetu i telewizji cyfrowej z powodzeniem stosują ulotki m.in. w nowo powstałych osiedlach deweloperskich, które często mierzą się z problemem braku odpowiedniej infrastruktury. Poinformowanie mieszkańców o nowych, atrakcyjnych cenach za stałe łącze może przyciągnąć do Twojej oferty wielu nowych klientów.

Zastanawiasz się, gdzie zamówić nowe ulotki? Warszawa stawia na Stempleks

W ofercie marki Stempleks znajdziesz ulotki w wielu zróżnicowanych pakietach ilościowych, które doskonale sprawdzą się w Twoim biznesie. Szukasz producenta, który będzie w stanie zaproponować Ci najkorzystniejsze stawki jednostkowe? Zapytaj Stempleks o indywidualną wycenę, dzięki której koszty zamówienia staną się jeszcze bardziej atrakcyjne.

Źródło: stempleks.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.