Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”

Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”. W ramach projektu duże sieci oraz kina studyjne i lokalne, wspierane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Polski Instytut Sztuki Filmowej, po raz pierwszy w historii będą wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran.

„Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Jej głównym elementem są spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, które będzie można zobaczyć w kinach, telewizji i Internecie. Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.

Projekt współfinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej. Wsparcia udzielili także: Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.

Oglądanie filmów na dużym ekranie cieszy się ogromną popularnością, co potwierdzają liczby: w 2019 r. w polskich kinach sprzedano ponad 60,2 mln biletów. 2020 rok zapowiadał się podobnie, jednak pandemia i czasowe zamknięcie kin znacząco ograniczyły liczbę widzów.

Więcej informacji o kampanii na www.chodzdokina.pl

 
Źródło informacji: MKiDN

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.