Czy seks jeszcze sprzedaje, a jeśli tak, to co? Przeestetyzowany czy prawdziwy? Dosłowny czy metaforyczny? Z perspektywy kobiety czy mężczyzny? Jakie kampanie są sexy, a które seksistowskie? Czy sięganie po estetykę „adult movies” się sprawdza?
Podczas kreatywnego piątku prześledzimy niebezpieczne związki seksu i reklamy.
Spotkanie poprowadzą Marta Frączek & Joanna Jezierska
Marta Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 roku. Z Saatchi & Saatchi IS od 6 lat, gdzie pełni funkcję Associtate Creative Director. Od 5 lat związana jest z konkursem Papaya Young Directors jako członek jury i kapituły. Prowadzi też warsztaty z pisania eksplikacji. Ma na swoim koncie nagrody w konkursach KTR, Effie, Innovation Ad, Mixx Awards, YC Cannes, YC Eurobest.
Joanna Jezierska, senior copywriterka Publicis Worldwide Poland. W reklamie od 2009 roku, wcześniej związana z produkcją. Od 5 edycji jurorka w konkursie Papaya Young Directors. Absolwentka socjologii i gender studies, zaangażowana w działalność #sexedPL i stowarzyszenia Otwarte Klatki
21 lutego 2020, godz, 19:30
NIEBO, ul. Nowy Świat 21
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.