Zwiększenie zasięgu i sprzedaży – 4 korzyści, jakie daje skuteczne pozycjonowanie stron

Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej ma olbrzymie przełożenie na ilość odwiedzin witryny, jak również przyrost klientów i sprzedaży. Szacuje się, ze zdecydowana większość osób, wpisujących w wyszukiwarkę określoną frazę, odwiedza stronę która wyskoczy na jednym z pierwszych miejsc. Google stosuje swój własny ranking serwisów, oceniając je w zależności od atrakcyjności. Pozycjonowanie, przeprowadzone przez zajmującą się tym firmę, umożliwia 'awans” w rankingu, a co za tym idzie pojawienie się strony na pierwszych miejscach wyszukiwania. Jakie jeszcze korzyści daje pozycjonowanie?

  1. Zwiększony zasięg
  2. Pozycjonowanie strony – jak to działa?
  3. Frazy kluczowe
  4. Pozycjonowanie – korzyści

Zwiększony zasięg

Pozycjonowanie stron w Skuteczni.pl z Warszawy to dobra droga do poprawienia rozpoznawalności firmy oraz zwiększenia zasięgu, a co za tym idzie liczby potencjalnych klientów. W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy, umieszczanej choćby w gazetach, za pomocą pozycjonowania można dotrzeć tylko do klientów, którzy potrzebują określonego towaru lub usługi i szukają go w sieci. Klient, korzystający z wyszukiwarki Google wpisuje w okienko określoną frazę i otrzymuje listę podmiotów, spełniających jego wymagania. Firma, która ma w ofercie pozycjonowanie Warszawa, za pomocą odpowiednich działań jest w stanie doprowadzić do tego, iż to właśnie na pozycjonowaną stronę trafi większość klientów, co ma przełożenie zarówno na zasięg, jak i na wzrost sprzedaży i odwiedzin serwisu.

Pozycjonowanie strony – jak to działa?

Pozycjonowanie stron to działanie długofalowe, choć efekty mogą być stopniowo widoczne już po kilkunastu tygodniach. Jednym z niezbędnych zabiegów jest optymalizacja witryny pod względem SEO, czyli odpowiednie nasycenie jej słowami kluczowymi. Pomocna w tym może okazać się warszawska firma Skuteczni.pl, która wskaże słabe trony witryny i pomoże w odpowiednim zredagowaniu tekstów. Ważne jest określenie typu odbiorcy – czy będą to młodzi ludzie, czy też raczej biznesmeni, lub czy strona przeznaczona jest dla kobiet, czy mężczyzn. Dzięki takim informacjom można dopasować nie tylko treść, ale również wygląd. Istotną informacją jest również zakres działania – czy firma ma ambicje pozyskiwania klientów z całej Polski, czy skupia się na określonym województwie lub nawet miejscowości.

Frazy kluczowe

Frazy kluczowe mają istotne znaczenie w procesie pozycjonowania. To przez słowa lub konkretne sformułowania, które klient wpisuje w okno wyszukiwarki, trafia on na pozycjonowaną witrynę. Odpowiedni dobór słów kluczowych, rozmieszczenie ich na stronie, w opisach i nagłówkach, zwiększa pozycję strony w rankingu Google. Ważne jest jednak, aby słowa te nie były umieszczane na siłę, ale stanowiły naturalne uzupełnienie zamieszczonego tekstu. Frazy kluczowe mogą nakierowywać na konkretną markę lub produkt, mogą zawierać wplecioną w tekst nazwę miejscowości, mogą to również być frazy typu long tail, dokładniej precyzujące oczekiwania klienta.

Pozycjonowanie – korzyści

Firma, zajmująca się pozycjonowaniem, nie wymaga długoterminowych umów – korzyści, jakie osiąga klient powodują, iż zostaje on z nią na dłużej. Przyczynia się do tego możliwość pozycjonowania na nielimitowaną liczbę fraz kluczowych, otrzymywanie comiesięcznych raportów, zawierających opis działań firmy i osiągnięte dzięki nim efekty, a także zwiększenie rozpoznawalności marki dzięki wysokiemu miejscu w rankingach wyszukiwania i pojawianiu się serwisu na czołowych miejscach listy wyszukiwanych stron. W długofalowej perspektywie koszt działań SEO, zwiększenia ruchu na stronie oraz liczby klientów okaże się niewielki w porównaniu z osiągniętymi korzyściami.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.