Zabytkowe autobusy linii 100 i tramwaje linii T znowu na ulicach Warszawy

Linia 100
UDOSTĘPNIJ
  • 92
  •  
  •  
  •  

Zabytkowe autobusy linii 100 i tramwaje linii T znowu na ulicach Warszawy.

W sobotę, 22 czerwca 2019 roku, na ulice wyjadą zabytkowe autobusy linii 100 i tramwaje linii T. Będą woziły turystów i warszawiaków do 15 września w dni wolne od pracy. 

Autobusy linii 100 będą jeździły po Warszawie od 22 czerwca do 15 września w soboty, niedziele. „Setka” będzie rozpoczynała kursy na placu Zamkowym, Podwalem i Wybrzeżem Gdyńskim dojedzie do mostu Śląsko-Dąbrowskiego, później Wybrzeżem Szczecińskim do mostu Józefa Poniatowskiego, z powrotem na lewy brzeg, Alejami Ujazdowskimi, przez plac Unii Lubelskiej do Koszykowej, dalej Towarową, Grzybowską, aleją Jana Pawła II i Senatorską do placu Zamkowego.

TRASA: PL. ZAMKOWY – Podwale – pl. Krasińskich – Wybrzeże Gdańskie – most Śląsko-Dąbrowski – Wybrzeże Szczecińskie – most Poniatowskiego –  Al. Ujazdowskie – pl. Unii Lubelskiej – Koszykowa – Towarowa – Grzybowska –  al. Jana Pawła II – Senatorska – PL. ZAMKOWY

Linia kursuje w soboty, niedziele i święta, od 22 czerwca do 15 września.
Szczegółowy rozkład jazdy znajduje się w zakładce rozkłady jazdy.

W tym roku „setka” zaczyna i kończy kursy, podobnie jak 18 lat temu, na placu Zamkowym. O komunikacji sprzed lat przypominają też skierowane do jej obsługi autobusy – „ogórki” i berliety.

W autobusach kursujących na linii 100 honorowane są wszystkie rodzaje biletów ZTM. Obsługę stanowią konduktorzy z Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej w Warszawie. Na biletach jednorazowych przesiadkowych (75- i 90-minutowych) oraz czasowych (20-minutowych) konduktorzy umieszczają pieczątkę wraz z adnotacją o dacie i godzinie rozpoczęcia przejazdu. Przejazd na podstawie ważnego biletu okresowego (dobowego, 3-dniowego, weekendowego, 30-, 90-dniowego) możliwy jest po wcześniejszym jego skasowaniu (aktywowaniu karty) w innym pojeździe komunikacji miejskiej lub w bramce metra.

Szczegółowe informacje o WLT są dostępne tutaj.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.