1. Cięcie kosztów
Pozyskanie na stałe przyzwoitego specjalisty to kosztowne przedsięwzięcie. Trzeba zapewnić mu atrakcyjne wynagrodzenie i pokryć wszelkie koszty związane z zatrudnieniem. Informatyk musi przecież na czymś pracować, więc zakup dobrego sprzętu i wyposażenie biura pociągnie za sobą kolejne wydatki. A to jeszcze nie koniec. Branża IT nieustannie się rozwija. Na rynku ciągle pojawiają się nowe technologie, programy i urządzenia. Twój pracownik powinien zapoznawać się z nimi na bieżąco, więc prędzej czy później będziesz musiał wysłać go na kosztowne szkolenie. Outsourcing pozwoli uniknąć wszystkich tych wydatków. Gdy korzystasz z usług zewnętrznej firmy nie musisz zatrudniać informatyka na pełen etat. Wystarczy, że zadzwonisz, a specjaliści pojawią się u ciebie w ciągu kilku minut i zapłacisz im wyłącznie za czas pracy niezbędny do wykonania konkretnej usługi.
2. Oszczędność czasu
Jak mówi przysłowie, czas to pieniądz. Musisz go oszczędzać, a outsourcing ci w tym pomoże. Zewnętrzna obsługa informatyczna firm dostępna jest siedem dni w tygodniu, więc w razie awarii unikniesz przestojów w pracy. Zaoszczędzisz także czas niezbędny na przeprowadzenie rekrutacji lub dokształcanie się z zakresu IT. Będziesz mógł wreszcie skupić się na swoich głównych celach i budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa.
3. Najnowocześniejsze rozwiązania
Jedna osoba nie jest w stanie kontrolować rozwoju technologii we wszystkich segmentach IT. Pracownicy zatrudnieni w profesjonalnych firmach specjalizują się natomiast w konkretnej dziedzinie, więc dzięki temu zawsze są na bieżąco. Firma informatyczna z Warszawy zatrudnia specjalistów aż z 12 obszarów IT. Narzędzia pracy takich osób stanowią najnowsze sprzęty, programy i aplikacje, które zostaną wykorzystane w celu usprawnienia funkcjonowania sieci informatycznej w twojej firmie. Będziesz mógł więc skorzystać z najnowszych zdobyczy technologicznych bez dodatkowych inwestycji.
4. Personalizacja usług
Specjaliści przeprowadzą audyt informatyczny w twojej firmie. Dzięki temu dowiesz się jak funkcjonują serwery, jaka jest wydajność sieci i czy spełnia standardy dotyczące bezpieczeństwa. Przygotują także odpowiednie rozwiązania, które znacznie usprawnią funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Koszt obsługi także możesz dostosować do swojego budżetu. Firmy informatyczne oferują szeroki wachlarz usług, a ty sam zdecydujesz, na które z nich przeznaczysz swoje pieniądze. Możesz wykupić abonament, zainwestować w obsługę przedpłaconą lub skorzystać z jednorazowej usługi.
5. Szybkie zastępstwo
Gdy twój informatyk wyjedzie na urlop, zachoruje lub, co w dzisiejszym czasie bardzo prawdopodobne, trafi na kilkutygodniową kwarantannę nie musisz się o nic martwić. Firma outsourcingowa zapewni ci zastępstwo, więc twoje przedsiębiorstwo będzie mogło bez przeszkód funkcjonować do momentu powrotu pracownika.
Outsourcing informatyczny to doskonałe rozwiązanie dla małych i dużych firm. Szybka i fachowa obsługa, specjaliści z dużą wiedzą i dostępem do najnowszych technologii, a także natychmiastowa pomoc w trakcie awarii to największe zalety. Dzięki outsourcingowi oszczędzisz też mnóstwo czasu i pieniędzy. Być może nadszedł więc najlepszy czas, by wdrożyć to rozwiązanie w swojej firmie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.