Zakładasz firmę? Spraw, by była widoczna w internecie

agencja marketingowa

Zakładasz właśnie biznes? Pamiętaj, że spore grono Twoich potencjalnych klientów korzysta z internetu niemal codziennie. Będąc widocznym w wyszukiwarce i w mediach społecznościowych masz większe szanse na dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Dlaczego musisz postawić na widoczność firmy w internecie?

Odpowiedź na pytanie, dlaczego musisz postawić na widoczność w internecie, jest prosta. Po pierwsze, bardzo dużo transakcji dzieje się w sieci. Dlaczego? Kupowanie przez internet jest dużo szybsze i łatwiejsze, a zakupu dokonać można o dowolnej porze i w dowolnym miejscu na świecie. Po drugie, nawet jeśli potencjalni klienci nie kupują online, to lubią sprawdzać produkty na stronie internetowej. Inwestowanie w widoczność w internecie bardzo szybko zawraca się w postaci nowych klientów i obserwujących. Po trzecie, media społecznościowe zdominowały świat, a widoczność marki w social mediach często jest jednym z kluczowych elementów w dotarciu do klientów.

W jaki sposób zadbać o widoczność w internecie?

Podstawowym elementem przyczyniającym się do wzrostu widoczności marki w sieci jest z pewnością płatna reklama. Dzięki reklamom w Google firma jest lepiej widoczna, co ma przełożenie na szersze zasięgi i umożliwia szybsze dotarcie do naszej grupy odbiorców.

Widoczność marki przyczynia się do budowania pozytywnego, a zarazem eksperckiego wizerunku. Dzięki płatnej reklamie jesteśmy w stanie skuteczniej pozyskiwać klientów także na rynku lokalnym. Wizytówka Google to z kolei darmowy profil firmy, który wyświetla się zarówno w wyszukiwarce, jak i w mapach. Dobrze uzupełniona wizytówka generuje więcej wizyt na stronie internetowej i sprawia, że firma staje się bardziej widoczna. Dobrze spozycjonowana wizytówka jest też bardzo istotna w przypadku biznesów lokalnych, ponieważ potencjalni klienci dzięki włączonej lokalizacji w łatwy sposób mogą dowiedzieć się o pobliskiej obecności firmy.

Czym są działania SEO?

SEO to element marketingu, który zajmuje się optymalizacją strony www tak, aby była widoczna w wyszukiwarce na frazy kluczowe powiązane z dotyczącą ją branżą. W skład działań SEO wchodzi m.in. audyt, optymalizacja techniczna, budowanie sieci linków, optymalizacja treści i wiele innych. Widoczność w wyszukiwarce przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie, a co za tym idzie, ponownie pozyskaniu nowych klientów. Dobrze przygotowana strona www wzbudza zaufanie i potwierdza wiarygodność firmy. Im lepsza widoczność, tym stabilniejsza pozycja wśród konkurencji. Ostatnim elementem składającym się na budowanie widoczności marki w sieci są media społecznościowe. Wieloplatformowa działalność z sieci to więcej punktów styku z potencjalnym klientem. Konta w social mediach także można optymalizować pod kątem widoczności i przekierowywać z nich ruch na stronę internetową. Media społecznościowe pełnią ważną rolę w budowaniu wizerunku i rozpoznawalności marki.

Chcesz zadbać o widoczność swojej firmy w sieci? Agencje marketingowe, takie jak np. grupa agencji marketingowych AdNext świadczą kompleksowe usługi w tym zakresie. Sprawdź i zainwestuj w swój rozwój.

/artykuł sponsorowany/

Reklama