Urban Outfitters w Elektrowni Powiśle

Urban Outfitters w Elektrowni Powiśle.

Kultowa amerykańska marka wkracza do stolicy – Urban Outfitters otworzy swój flagowy sklep w Elektrowni Powiśle.

Uwielbiana przez Millenialsów kultowa amerykańska marka, od kilku lat wyczekiwana na polskim rynku, wreszcie wkracza do Warszawy. Urban Outfitters otworzy swój pierwszy sklep w Polsce i w tej części Europy w Elektrowni Powiśle. Ten unikatowy, multibrandowy koncept, słynie nie tylko z oryginalnych kolekcji ubrań, akcesoriów czy kosmetyków, ale także z wyjątkowej aranżacji każdego ze sklepów i atmosfery, jaka w nich panuje.

Kolejna kultowa marka, nieobecna do tej pory w Polsce i w Europie Środkowej stawia na Warszawę – po zakupy w sklepach Urban Outfitters już wkrótce nie trzeba będzie jechać do europejskich stolic: Londynu, Berlina czy Amsterdamu, a jedynie na warszawskie Powiśle. To w Elektrowni Powiśle – miejscu łączącym ponad 100-letnią historię z nowoczesnością i postindustrialnym designem, swoje miejsce znajdzie, uwielbiana przez dzisiejszych 20- i 30-latków, marka.

– To niewątpliwie wyjątkowe wydarzenie dla polskiego rynku fashion i wielka satysfakcja dla nas, że Urban Outfitters – marka, na którą od wielu lat czekają polscy klienci, otworzy swój pierwszy, flagowy sklep w Europie Centralnej właśnie w Elektrowni Powiśle. Bez wątpienia charakter naszego projektu – jego lokalizacja, unikatowy design, a także historia i klimat samego miejsca, idealnie pasują do charakteru marki Urban Outfitters, która słynie z ciekawych aranżacji swoich sklepów i wyjątkowej atmosfery, jaka w nich panuje. Cieszy nas również fakt, że Urban Outfitters dołączy do grona kultowych marek fashion, takich jak: Weekday, COS, Marc O’Polo Denim, Elementy Wear czy Warsaw Concept Store, których oferta z pewnością przyciągnie do Elektrowni wielu klientów – komentuje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

Urban Outfitters to marka, która działa na rynku już prawie 50 lat. Ich pierwszy sklep powstał na początku lat 70. w małym lokalu w Filadelfii i stanowił przede wszystkim miejsce spotkań studentów z pobliskiego Uniwersytetu. Na przestrzeni lat oferta marki poszerzyła się, a sieć sklepów obejmuje obecnie ponad 200 lokalizacji na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Europy Zachodniej. Mimo ekspansji, Urban Outfitters nie zatraciło jednak tego co, stanowi istotę brandu – otwartości i spójnego z klientami sposobu patrzenia na świat. Sklepy Urban Outfitters to wciąż miejsca spotkań, gdzie na klientów czeka nie tylko szeroka oferta produktów, ale przede wszystkim czekają ludzie, dając okazję do rozmów, wymiany doświadczeń czy wspólnego spędzania czasu.

– Jako globalnej marce, będącej w czołówce światowego rynku retail, zależy nam przede wszystkim na tym, żeby dostarczyć naszym klientom wyjątkowych wrażeń, zarówno w zakresie oferowanych produktów, jak i otoczenia, które dla nich kreujemy. Dla nas w zakupach liczy się przede wszystkim budowanie osobistej więzi z klientem, jego emocje oraz spójne patrzenie na świat. Sukces naszej marki opiera się na połączeniu autorskich kolekcji mody damskiej i męskiej, z kultowymi markami zewnętrznymi oraz vintage, a także kosmetykami i elementami wyposażenia wnętrz. Dzięki takiemu podejściu możemy wykraczać poza aktualne trendy rynkowe, stawiając na rozwój oraz ekspansję, zarówno w Europie, jak i na świecie. Elektrownia Powiśle to fascynujący projekt, a Polska to doskonale rozwijający się kraj, którego mieszkańcy z pewnością polubią atmosferę, jaką tworzymy w naszych sklepach – mówi Emma Wisden, Managing Director, Urban Outfitters.

Pierwszy sklep w Polsce i tej części Europy, Urban Outfitters otworzy w Elektrowni Powiśle. Zlokalizowany na dwóch poziomach sklep zajmie powierzchnię prawie 900 mkw. i zaoferuje klientom nie tylko duży wybór ubrań i dodatków, ale także szeroką gamę kosmetyków, elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, płyty winylowe, książki czy sprzęt elektroniczny.

Elektrownia Powiśle to miejsce, w którym klienci znajdą unikatowe marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall. Będą mogli także doświadczyć niezapomnianych emocji i wrażeń podczas licznych wydarzeń organizowanych w przestrzeni Elektrowni.

Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.