Próba pobicia rekordu Guinessa w samobadaniu piersi
1 października 2016 roku, stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny (PARS) wraz z bieliźnianą marką Panache zaprasza do podjęcia próby pobicia światowego rekordu Guinnessa w samobadaniu piersi pod hasłem „Dotykam=Wygrywam”. Inicjatywa rozpocznie obchody miesiąca profilaktyki raka piersi jakim jest październik.
Bicie rekordu odbędzie się na błoniach Stadionu Narodowego w Warszawie o godz. 14:00, podczas Narodowego Dnia Sportu.
Start imprezy o godz. 12:00.
Ambasadorkami „Dotykam=Wygrywam”, które również przyłączą się do bicia światowego rekordu są: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Krystyna Kofta, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Popek, Karolina Szostak, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Mikołajczyk, Magdalena Waligórska, Agnieszka Wielgosz, Anna Gzyra, Elżbieta Jędrzejewska.
Próba pobicia rekordu Guinnessa odbędzie się w ramach prozdrowotnego pikniku organizowanego z okazji Narodowego Dnia Sportu. „Od godziny 12:00 na warszawiaków biorących udział w wydarzeniu czekają zajęcia sportowe, konkursy oraz specjalnie przygotowana przez PARS strefa zdrowia.
W STREFIE ZDROWIA zorganizowane zostaną:
– bezpłatne konsultacje zdrowotne z lekarzami
– konsultacje brafitterek marki Panache
– dwa mobilne gabinety do badania usg piersi
– naukę samobadania piersi dla kobiet
– naukę badania piersi dla mężczyzn w ramach akcji "BreastFit"
– informacje na temat profilaktyki oraz zachowania czujności onkologicznej
W strefie zdrowia odbędzie się także inauguracja piątej edycji kampanii profilaktycznej „DOTYKAM=WYGRYWAM”, której partnerem jest PARS. To okazja do spotkania polskich gwiazd będących ambasadorkami kampanii, zaangażowanych w popularyzację wiedzy na temat raka piersi.
W ramach „Dotykam=Wygrywam” marka Panache daje wszystkim kobietom wyjątkową możliwość pozbycia się starych, źle dopasowanych biustonoszy, których noszenie może zaszkodzić zdrowiu piersi. Zostaną one przekazane do re(CYC)lingu, a uzyskane z nich środki wesprą działania stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi.
Za każdy oddany stanik marka podaruje KUPONY O WARTOŚCI 20zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza.
Dzięki Funadacji Oncocafe mężczyźni w ramach kampani BreastFit będą mogli nauczyć się w jaki sposób badać piersi swoich partnerek.
Więcej informacji na temat wydarzenia odnaleźć można na stronie www.ruchspoleczny.org.pl, www.dotykamwygrywam.pl.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.