Ponad 100 milionów użytkowników usług mobilnych Huawei poza Chinami

UDOSTĘPNIJ
  •  
  •  
  •  
  •  

Ponad 100 milionów użytkowników usług mobilnych Huawei poza Chinami.

Przekroczenie liczby 100 milionów aktywnych użytkowników usług mobilnych Huawei poza rynkiem chińskim to kolejny, poza ogłoszeniem autorskiego systemu operacyjnego HarmonyOS i nowej wersji nakładki EMUI 10, ważny akcent Huawei Developer Conference, która odbyła się w dniach 9-11 sierpnia w Chinach.

Podczas Huawei Developer Conference 2019 ogłosił rekordową liczbą aktywnych użytkowników poza Chinami oraz dodatkowe informacje świadczące o dynamicznym rozwoju swoich usług mobilnych. W bieżącym roku firma odnotowała już miliard pobrań z autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery poza Chinami, a motywy na smartfony zostały ściągnięte na telefony ponad 280 milionów razy (również poza chińskim rynkiem). Dostępność aplikacji zakupowej In-App-Purchase wzrosła do 140 krajów.

Huawei zapowiedział również uruchomienie projektu Huawei Video WiseVideo, umożliwiającego partnerom optymalizację jakości udostępnianych przez nich materiałów video dla użytkowników.

„Nasze usługi mobilne zapewniają kompleksową platformę o zasięgu globalnym, która łączy ponad 910 tysięcy deweloperów oraz ponad 100 milionów użytkowników poza granicami Chin. Jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się tak wieloma sukcesami na tym polu” – powiedział Jervis Su, wiceprezes ds. usług mobilnych w Huawei Consumer Business Group.

Programy Shining Star oraz DigiX Lab

Podczas konferencji HDC 2019, Huawei zapowiedział uruchomienie nowego projektu dla programistów – Shining Star, w który firma zainwestowała już miliard dolarów. Celem projektu jest pomoc partnerom we wprowadzaniu innowacji w przestrzeń cyfrową, poprzez zachęcanie programistów do korzystania z otwartych zasobów i możliwości oferowanych przez Huawei, a także promowanie usług deweloperów w segmencie marketingowym.

Projekt Huawei DigiX Labs zostanie uruchomiony w 6 regionach w 2019 roku, a pierwsze laboratorium powstanie w Dusseldorfie. Uruchomienie programu pozwoli partnerom Huawei na zdalne testowanie własnych usług. Ponadto, znajdą tam wszelkie niezbędne zasoby, do ulepszania swoich aplikacji. Prace nad innowacjami w laboratoriach wspierane będą przez technologie VR, AR, AI CameraKit, Ability Galery, HMS Core i wiele innych.

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.Huawei.com/pl/

Źródło informacji: PAP

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.