Ponad 100 milionów użytkowników usług mobilnych Huawei poza Chinami

Ponad 100 milionów użytkowników usług mobilnych Huawei poza Chinami.

Przekroczenie liczby 100 milionów aktywnych użytkowników usług mobilnych Huawei poza rynkiem chińskim to kolejny, poza ogłoszeniem autorskiego systemu operacyjnego HarmonyOS i nowej wersji nakładki EMUI 10, ważny akcent Huawei Developer Conference, która odbyła się w dniach 9-11 sierpnia w Chinach.

Podczas Huawei Developer Conference 2019 ogłosił rekordową liczbą aktywnych użytkowników poza Chinami oraz dodatkowe informacje świadczące o dynamicznym rozwoju swoich usług mobilnych. W bieżącym roku firma odnotowała już miliard pobrań z autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery poza Chinami, a motywy na smartfony zostały ściągnięte na telefony ponad 280 milionów razy (również poza chińskim rynkiem). Dostępność aplikacji zakupowej In-App-Purchase wzrosła do 140 krajów.

Huawei zapowiedział również uruchomienie projektu Huawei Video WiseVideo, umożliwiającego partnerom optymalizację jakości udostępnianych przez nich materiałów video dla użytkowników.

„Nasze usługi mobilne zapewniają kompleksową platformę o zasięgu globalnym, która łączy ponad 910 tysięcy deweloperów oraz ponad 100 milionów użytkowników poza granicami Chin. Jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się tak wieloma sukcesami na tym polu” – powiedział Jervis Su, wiceprezes ds. usług mobilnych w Huawei Consumer Business Group.

Programy Shining Star oraz DigiX Lab

Podczas konferencji HDC 2019, Huawei zapowiedział uruchomienie nowego projektu dla programistów – Shining Star, w który firma zainwestowała już miliard dolarów. Celem projektu jest pomoc partnerom we wprowadzaniu innowacji w przestrzeń cyfrową, poprzez zachęcanie programistów do korzystania z otwartych zasobów i możliwości oferowanych przez Huawei, a także promowanie usług deweloperów w segmencie marketingowym.

Projekt Huawei DigiX Labs zostanie uruchomiony w 6 regionach w 2019 roku, a pierwsze laboratorium powstanie w Dusseldorfie. Uruchomienie programu pozwoli partnerom Huawei na zdalne testowanie własnych usług. Ponadto, znajdą tam wszelkie niezbędne zasoby, do ulepszania swoich aplikacji. Prace nad innowacjami w laboratoriach wspierane będą przez technologie VR, AR, AI CameraKit, Ability Galery, HMS Core i wiele innych.

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.Huawei.com/pl/

Źródło informacji: PAP

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.