Nowa fritz-kola superzero w sprzedaży w Polsce

fritz-kola superzero
fot. fritz-kola superzero

Nowy produkt fritz-kola superzero wzbogaca rosnącą kategorię produktów typu zero intensywnym smakiem fritz-koli oraz dużą dawką kofeiny przy zerowej zawartości cukru. Najnowszy produkt z rodziny fritz-koli jest już dostępny w sprzedaży w Polsce.

Blisko 2 na 3 Polaków chce ograniczyć cukier

Z badania konsumenckiego2 przeprowadzonego przez agencję Mintel wynika, że 65 proc. konsumentów w Polsce próbuje ograniczać cukier. Choć pandemia wzmocniła wśród konsumentów potrzebę „dogadzania sobie”, jednocześnie zaczęli oni zwracać większą uwagę na zdrowie, m.in. poprzez zmniejszenie ilości spożywanego cukru. Nie godząc się na kompromisy smakowe – fritz-kola superzero jest odpowiedzią na ten trend.

Mirco Wolf Wiegert, założyciel i dyrektor zarządzający fritz-kulturgüter, podkreśla: „Zero to nic nowego; prawie każdy producent coli ma w swoim asortymencie wersję bez cukru. Nasz produkt jest czymś więcej niż zwykła kola bez cukru. Chcemy, aby nie tylko dobrze smakowała, lecz była super dobra”.

fritz-kola superzero w sprzedaży w Polsce

Orzeźwienie bez grama cukru

Nowa fritz-kola superzero to wyjątkowy napój, który nie tylko nie zawiera cukru, ale także utrzymuje oryginalny smak fritz-koli. Ten właśnie efekt był priorytetem marki podczas tworzenia nowej koli w rodzinie fritz. Dzięki intensywnemu smakowi koli, wzbogaconemu dodatkową dawką kofeiny z naturalnego ekstraktu z orzechów kola oraz nutą cytryny, stanowi apetyczną alternatywę dla tradycyjnej fritz-koli „bez cukru” w białym opakowaniu. Dodatkowo, fritz-kola superzero jest wegańska.Wybierając ten napój, klienci mogą być pewni, że wspierają swój świadomy styl życia, jednocześnie ciesząc się przyjemnością smaku.

Najwspanialsze zero w historii już dostępne

Łatwa do rozpoznania fritz-kola superzero wyróżnia się unikalnym czerwono-czarnym designem. Wybór fritz-koli oznacza odpowiedzialną konsumpcję, gdyż marka stawia na wysoką jakość produktów spożywczych oraz kulturową wartość. fritz-kola superzero oferowana jest wyłącznie w małych butelkach: 0,2l i 0,33l. fritz-kola postrzega się jako dobro kulturowe, a nie tani produkt masowy.

BIO kola

BIO kola

Na konferencji zaprezentowano również BIO kolę, której receptura składa się z organicznych składników tj. wanilia  z Madagaskaru, cynamon ze Srilanki, cukier z buraka oraz kofeina z ekstraktu z ziaren arabki. W smaku wyczuć można dużo przypraw oraz ciemno palony karmel.

O fritz-kulturgüter

fritz-kola została założona w 2002 roku przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a następnie w portfolio marki znalazły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soku. fritz-kola jest zaangażowana w ruch „Drink from Glass” (Pij ze Szkła) i liczne projekty na rzecz zrównoważonego społeczeństwa. Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins są dyrektorami zarządzającymi firmy, która od 2014 roku nosi nazwę fritz-kulturgüter.

źródło: materiały prasowe


Przeczytaj też:

Wydarzenia w weekend – klik
Reklama