Szkolenie Google Analytics
Ostatnimi czasy niechętnie bierzemy udział w większych zgromadzeniach. Z drugiej strony mamy także więcej czasu na zdobywanie nowych umiejętności. Jak podaje agencja SEO Miromind, w związku z pandemią zainteresowanie szkoleniami online wzrasta. A najlepsze kursy to te, po których można uzyskać szanowany w branży certyfikat.
Należy do nich darmowe szkolenie online z Google Analytics opracowane przez Google. Jak doskonale wie każdy marketer, Analytics to absolutna podstawa w marketingu internetowym. Dzięki niemu wyciągniesz obiektywne wnioski na temat skuteczności wszelkich działań oraz poznasz użytkowników odwiedzających Twoją stronę.
Szkolenie od Google jest podzielone na lekcje, które możesz kończyć w dowolnym czasie przez wybrany okres. Dostęp jest nieograniczony. Miej na uwadze, że warunkiem uzyskania wspomnianego certyfikatu Kwalifikacja indywidualna Google Analytics jest pomyślne zdanie testu. A jeśli Analytics to mało, analogiczne szkolenia znajdziesz również dla Google Ads.
Jeżeli wolisz uczyć się w trybie stacjonarnym, możesz sprawdzić szkolenie z Google Analytics, prowadzone przez jednego z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów do spraw analityki w Polsce – Macieja Lewińskiego, które regularnie odbywa się w Warszawie.
Szkolenia marketingowe od HubSpot Academy
To kolejna szansa na zdobycie intrygująco wyglądających w CV certyfikatów. HubSpot, guru marketing automation, oferuje kilkaset darmowych szkoleń z wielu dziedzin – od content marketingu, przez płatne reklamy, po pozycjonowanie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, bez względu na jakim poziomie marketingowego wtajemniczenia się znajduje. Możesz wziąć w nich udział w dowolnym czasie. Jedynym warunkiem jest rejestracja.
Musisz jednak wiedzieć, że szkolenia HubSpot Academy prowadzone są w języku angielskim. Jeśli nie jest on Twoją mocną stroną, radzimy skorzystać z oferty rodzimych kursów.
Szkolenia od Sprawny Marketing
Jednym z najpopularniejszych organizatorów szkoleń w Polsce jest portal Sprawny Marketing. Regularnie organizuje on szkolenia z wielu dziedzin marketingu internetowego (w tym SEO). W ofercie znajdziesz również kursy z narzędzi, jak np. Google Tag Manager, czy ze sprzedaży na Allegro i innych portalach. Co ważne, Sprawny Marketing oferuje także cykl kursów dla zaawansowanych marketerów.
Wszystkie szkolenia prowadzone przez uznanych ekspertów z marketingowego świata – na pewno się nie zawiedziesz! W końcu jaki polski marketer nie chciałby uczestniczyć w szkoleniu chociażby z Pawłem Tkaczykiem?
Część szkoleń odbywa się wyłącznie w Warszawie, ale mieszkańcy innych miast również znajdą coś dla siebie. W ofercie znajdują się także szkolenia online.
A może szkolenie z Facebook Ads?
Kanałem, który wyjątkowo zyskuje ostatnio na popularności, są płatne reklamy na Facebooku. Jest to związane oczywiście z ich ogromnym potencjałem. Nie dziwne więc, że do głosu dochodzi coraz więcej osób specjalizujących się w Facebook Ads i prowadzących szkolenia w tym zakresie.
Jednym z nich jest Artur Jabłoński, związany z marketingiem internetowym od wielu lat. Zaczynał od zagadnienia copywritingu, by stać się właścicielem agencji marketingowej specjalizującej się w reklamach na Facebooku. Jest powszechnie znany ze swojej działalności szkoleniowej. Wiedzą dzieli się zarówno w różnych miastach Polski, jak i online.
Zdecydowanie godne uwagi są również szkolenia organizowane przez Social Tigers – jedną z najbardziej rozpoznawalnych agencji social media w Polsce. Zanim weźmiesz udział w szkoleniu, zachęcamy do zapoznania się z ich bazą wiedzy – to prawdziwa skarbnica informacji na temat mediów społecznościowych.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze szkolenia?
W sieci znajdziesz tysiące różnych szkoleń marketingowych. Skąd wiedzieć, które z nich wybrać? Nie oszukujmy się – bardzo często czynnikiem decydującym jest cena takiego kursu. Zdecydowanie nie jest to jednak jedyna kwestia, którą warto brać pod uwagę. Sprawdź także:
- Prowadzącego szkolenie i jego dotychczasowe osiągnięcia marketingowe. Poszukaj na jego stronie imponujących case study, sprawdź również czy jest autorem branżowych publikacji. Ukończone uczelnie czy kursy będą mniej istotne.
- Opinie na temat szkolenia. W dobie Internetu z całą pewnością uda Ci się takie znaleźć.
- Liczbę uczestników szkolenia. W większości przypadków wartościowe wydarzenia cieszą się popularnością – czasem warto zaufać decyzjom innych osób z branży.
Alternatywa dla szkoleń? Blogi i grupy na FB
Pamiętaj, że zdobywanie wiedzy na szkoleniach się nie kończy. Internet oferuje dziś wiele możliwości – warto wykorzystać je wszystkie.
Wiele firm i ekspertów, by umacniać swoją pozycję prowadzi blogi. Często są one bardzo wartościowym źródłem informacji. Jeśli zależy Ci na wiedzy marketingowej, warto w pierwszej kolejności sprawdzić blogi różnych agencji.
Kolejna opcja to facebookowe grupy, które zastąpiły dziś fora internetowe. Na wielu z nich użytkownicy prowadzą ciekawe dyskusje, dzielą się najciekawszymi kampaniami ze świata marketingu i pomagają rozwiązywać zawodowe wyzwania. To świetna okazja do weryfikowania swoich poglądów i poszerzenia wiedzy – często w oparciu o prawdziwe doświadczenia innych marketerów.
Życzymy owocnej nauki!
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.