Jak zrobić maseczkę ochronną? Horeca Group bierze maskę w swoje ręce!
Ideą akcji jest stworzenie i rozprzestrzenienie mody na noszenie maseczek, które staną się częścią̨ garderoby, a nie uciążliwym obowiązkiem.
Nadrzędną funkcją maski jest przede wszystkim ochrona. Młodzi ludzie potrzebują jednak większej motywacji, potrzebują możliwości ciągłego wyrażania swojej osobowości i swojego stylu. Od 16 kwietnia noszenie masek stanie się powszechnym obowiązkiem. Do tego czasu celem akcji jest dotarcie do jak najszerszego grona młodzieży. By tego dokonać – kooperatywa pomysłodawców złożona z agencji kreatywnej Horeca Group, Young Talent Management i Oxford MasterClass – zaprasza do współpracy talenty z różnych środowisk, tworzy chwytliwe i lifestylowe formaty, tutoriale i challange.
Instruktaży, szablonów oraz prostych rozwiązań DIY szukajcie w wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/216624049656992/
„W tym trudnym dla nas okresie, chcemy zmotywować młodych ludzi do działania. Poprzez akcję chcemy zbudować poczucie wspólnoty.” – argumentują Katarzyna Zaniewska, partner w Horeca Group oraz Jolanta Kulik z YTM”.
#NośNieRoznoś
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.