Firma Würth Polska została wyłącznym Partnerem Majsterni w Centrum Nauki Kopernik

UDOSTĘPNIJ
  •  
  •  
  •  
  •  

Würth Polska i Centrum Nauki Kopernik stawiają na twórcze poznawanie świata.

Firma Würth Polska została Wyłącznym Partnerem Majsterni w Centrum Nauki Kopernik, czyli przestrzeni inspirującej do kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Umowa o współpracy została podpisana podczas konferencji prasowej, która odbyła się 6 lutego br. w Centrum Konferencyjnym Kopernik.

Majsternia to miejsce, w którym dzieci, młodzież i dorośli mają okazję przekonać się, że „myślą lepiej, niż myślą”. Nie ma tu dokładnych instrukcji, ocen, limitów czasowych. Każdy ma szansę na odkrycie. Goście samodzielnie mierzą się z wyzwaniami inżynieryjnymi, naukowymi, logicznymi. Wiele zadań polega na konstruowaniu z wykorzystaniem bardzo różnych przedmiotów – śrub, łańcuszków, linijek, deseczek z otworami. Zajmując miejsce przy jednym ze stołów warsztatowych, odwiedzający mają możliwość sprawdzenia się nie tylko w roli majsterkowicza – doświadczenia wymagają także zacięcia naukowego i logicznego.  

Razem na rzecz nauki

6 lutego br., podczas konferencji prasowej zorganizowanej w warszawskim Centrum Konferencyjnym Kopernik została podpisana umowa, w wyniku której Würth Polska otrzymał tytuł Wyłącznego Partnera Majsterni.

Celem naszej współpracy z Centrum Nauki Kopernik jest aktywizacja młodego pokolenia do podejmowania wyzwań w różnych dziedzinach nauki – nie tylko inżynieryjnych. Chcemy motywować do rozwoju, zadawania pytań i szukania nowych rozwiązań – mówi Robert Karolak, dyrektor marketingu w Würth Polska. – W ramach przyjętej strategii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu od lat wspieramy różnorodne inicjatywy kulturalne i edukacyjne. Dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok Majsterni, której przyświeca cel rozbudzania ciekawości wobec świata i nauki, w różnych grupach wiekowych. Jest to również projekt spójny z profilem naszej działalności – rozwój, innowacje oraz technika wpisane są w DNA naszej firmy – dodaje Robert Karolak.

Kooperacja firmy Würth Polska z Centrum Nauki Kopernik to pionierska działalność w branży produktów i rozwiązań dla profesjonalistów. W ramach współpracy do Majsterni trafiły narzędzia warsztatowe i akcesoria do  przechowywania różnego rodzaju elementów – nowe systemy kaset oraz wózki narzędziowe marki Würth. Produkty są kompatybilne, czyli elementy walizek czy wózków mogą być dowolnie konfigurowane. Z kolei część serwisowa Majsterni została wyposażona w profesjonale narzędzia ręczne oraz elektronarzędzia, takie jak zestawy szczypiec, precyzyjne wkrętaki, zakrętarka udarowa.

Samodzielne próby rozwiązania konkretnego problemu najbardziej angażują nasze emocje i motywują do działania. Ucząc się przez projektowanie, budowanie i testowanie różnych rozwiązań sami kształtujemy swoją wiedzę i zdobywamy nowe umiejętności. Majsternia stwarza możliwość takiego działania. Współpraca z Wurth z pewnością pozwoli nam rozwijać to szczególne miejsce i tworzyć nowe wyzwania dla naszych zwiedzających” – mówi Joanna Kalinowska, Dyrektor Rozwoju Centrum Nauki Kopernik.

Lider rynku wyznacza trendy

Zaangażowanie firmy Würth Polska w projekt Majsterni to także ważne działanie wizerunkowe, szczególnie w kontekście budowania wartości i rozpoznawalności marki. Koncern jest liderem rynku w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie przedstawicielom firm i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dzięki współpracy z Centrum Nauki Kopernik z jednej strony umacnia więc swój wizerunek wśród obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych czy pracowników, z drugiej natomiast ma okazję dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Odbiorców, którym zależy na aktywnym i twórczym poznawaniu świata. 


O Würth Polska

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 29 lat. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 670 pracowników, z czego 470 w Dziale Sprzedaży podzielonym na 5 obszarów – Auto, Cargo (w tym Agro), Drewno, Budownictwo i Metal. Würth Polska posiada 31 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy, który zapewnia możliwość zakupów 24h na dobę bez wychodzenia z domu. Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne o powierzchni ponad 5000 mkw. znajdują się w Warszawie. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Więcej informacji o Würth Polska pod linkiem.

O grupie Würth

Grupa Würth została założona w 1945 r. w Niemczech. Obecnie składa się z ponad 400 samodzielnych firm, rozmieszczonych w ponad 80 krajach na wszystkich kontynentach. Zatrudnia ponad 77 tys. osób, z czego ponad 33 tys. to przedstawiciele handlowi. Würth to również ponad 3,6 mln klientów. Zgodnie ze wstępnym rocznym sprawozdaniem finansowym, w 2018 r. Grupa Würth osiągnęła łączną sprzedaż na poziomie 13,6 mld EUR.

O Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik w Warszawie inspiruje do obserwacji, doświadczania, zadawania pytań i poszukiwania odpowiedzi. To ponad 400 interaktywnych eksponatów – wystawy stałe i wystawa czasowa, 4 laboratoria edukacyjne oraz planetarium. W instytucji odbywają się liczne warsztaty, spotkania, wykłady, pokazy naukowe. Jako jeden z największych w Europie interaktywnych ośrodków edukacji naukowej, Kopernik umożliwia zwiedzającym samodzielne przeprowadzanie doświadczeń, a przez to poznanie i doświadczenie zjawisk oraz praw rządzących światem. Rocznie Centrum odwiedza ponad milion osób.

źródło: materiały prasowe

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.