Elektroniczna Tablica Ogłoszeń już działa!

Elektroniczna Tablica Ogłoszeń już działa!

Od 11 kwietnia dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur zamieszczane są w Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń. Komunikaty pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz internetowej platformie.

Mieszkańcy mają całodobowy dostęp do ogłoszeń, które wcześniej były wywieszane w gablotach urzędów dzielnic. Elektroniczną Tablicę Ogłoszeń można przeglądać za pomocą komputera, tabletu czy smartfona na stronie www.eto.um.warszawa.pl oraz na dotykowych monitorach, dostępnych w 20 lokalizacjach:

– urzędy dzielnic,

  • Bemowo -ul. Powstańców Śląskich 70,
  • Białołęka – ul. Modlińska 197,
  • Bielany – ul. S. Żeromskiego 29,
  • Mokotów – ul. Rakowiecka 25/27,
  • Ochota – ul. Grójecka 17a,
  • Praga-Południe – ul. Grochowska 274,
  • Praga-Północ -ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,
  • Rembertów – al. gen. A. Chruściela „Montera” 28,
  • Śródmieściu – ul. Nowogrodzka 43,
  • Targówek – ul. L. Kondratowicza 20,
  • Ursus – pl. Czerwca 1976 r. nr 1,
  • Ursynów – al. Komisji Edukacji Narodowej 61,
  • Wawer – ul. Żegańska 1,
  • Wesoła – ul. 1 Praskiego Pułku 33,
  • Wilanów – ul. F. Klimczaka 2,
  • Włochy – al. Krakowska 257,
  • Wola – al. Solidarności 90,
  • Żoliborz  – ul. J. Słowackiego 6/8,

– ratusz (przy wejściu głównym) –  pl. Bankowy 3/5,

– Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa – ul. T. Chałubińskiego 8.

Wszystkie pojawiające się wiadomości podzielone są na kategorie, takie jak architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. Warszawiacy w jednym miejscu mogą sprawdzić daty konsultacji społecznych, okręgi wyborcze czy też informacje o budżecie obywatelskim. Na platformie udostępniane są ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji a nawet przedmioty z depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.

Miejskie Centrum Kontaktu

Warszawianki i warszawiacy mogą całodobowo zgłaszać swoje sprawy i pytania poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Platforma dostępna jest w mobilnej aplikacji, na stronie internetowej oraz pod numerem telefonu 19115. Przez siedem dni w tygodniu informacje przekazuje ok. 50 konsultantów oraz ok. 300 pracowników biur i stołecznych jednostek. Urzędnicy zajmują się interwencjami administracji miejskiej np. powiadomieniami o dziurze w drodze, zniszczonej zieleni, nielegalnym wysypisku śmieci czy niedziałającej sygnalizacji świetlnej. Mieszkańcy chętnie też zgłaszają pomysły np. na nowe lokalizacje miejskich ławek czy dodatkowych drzew. Szczegóły dostępne tutaj.

źródło: UM Warszawa / fot. E. Lach

Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.