Carrefour wprowadza gwarancję niezmiennych cen

Carrefour Polska zdecydował o wprowadzeniu gwarancji niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Działanie to daje klientom pewność, że w każdym sklepie z logo Carrefour w Polsce kupią oni popularne produkty codziennego użytku w stałej, niezmiennej cenie.

Carrefour Polska uważnie śledzi bieżącą sytuację związaną z epidemią wywołaną przez koronawirusa, a także dane dotyczące inflacji i niezwłocznie reaguje na bieżące potrzeby klientów. Aby zapewnić im poczucie bezpieczeństwa, sieć podjęła decyzję o objęciu 150 produktów marki Carrefour, gwarancją niezmiennych cen. Są wśród nich najbardziej potrzebne produkty spożywcze, takie jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe.

Bezpieczeństwo oraz komfort zakupowy naszych klientów w tym trudnym okresie są dla nas najwyższym celem. Dlatego równolegle z wdrażaniem zaleceń służb sanitarnych i rządowych, uruchomiliśmy we wszystkich formatach naszych sklepów gwarancję stałych cen na najpotrzebniejszych produktów codziennego użytku – mówi Marek Lipka, Dyrektor Handlowy Carrefour Polska.

Gwarancja obejmuje wszystkie hipermarkety i supermarkety Carrefour, sklep internetowy, a także sklepy w formacie convenience 1.

1. W sklepach należących do partnerów franczyzowych Carrefour Polska, ceny te traktowane są jako maksymalne co oznacza, że mogą być niższe.  

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych, specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.