Trwa 7 edycja budżetu obywatelskiego z realizacją projektów w 2021 roku. Na realizację pomysłów mieszkańców przeznaczone zostało ponad 83 mln zł.
Dokumentem określającym zasady przeprowadzenia 7. edycji jest, podobnie jak w przypadku poprzedniej edycji, Uchwała Rady m.st. Warszawy z 11 kwietnia 2019 r.
23 kwietnia 2020 roku, warszawscy radni zadecydowali o zmianie harmonogramu obecnej edycji budżetu obywatelskiego. Przedłużono czas na ocenę projektów zgłoszonych przez mieszkańców, a głosowanie zostało przeniesione na wrzesień.
Wprowadzenie w Polsce stanu zagrożenia epidemiologicznego, a następnie stanu epidemii oraz liczne zakazy i regulacje wprowadzone przez organy administracji rządowej, utrudniają sprawną realizację budżetu obywatelskiego w Warszawie.
Projekty wybrane w tej edycji będą realizowane w 2021 roku, o ile sytuacja formalno-prawna i faktyczna, umożliwi ich pełną realizację.
Harmonogram 7 edycji budżetu obywatelskiego
Zgłaszanie projektów: od 3 grudnia 2019 r. do 21 stycznia 2020 r.
Ocena zgłoszonych projektów: od 22 stycznia do 24 czerwca 2020 r.
Składanie odwołań od oceny negatywnej: od 24 czerwca do 14 sierpnia 2020 r.
Głosowanie na projekty: od 1 do 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników: 30 września 2020 r.
źródło: https://warszawa19115.pl/-/budzet-obywatelski-na-2021-r-
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.