Próba pobicia rekordu Guinessa w samobadaniu piersi podczas Narodowego Dnia Sportu

Próba pobicia rekordu Guinessa w samobadaniu piersi

1 października 2016 roku, stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny (PARS) wraz z bieliźnianą marką Panache zaprasza do podjęcia próby pobicia światowego rekordu Guinnessa w samobadaniu piersi pod hasłem „Dotykam=Wygrywam”. Inicjatywa rozpocznie obchody miesiąca profilaktyki raka piersi jakim jest październik.

Bicie rekordu odbędzie się na błoniach Stadionu Narodowego w Warszawie o godz. 14:00, podczas Narodowego Dnia Sportu.
Start imprezy o godz. 12:00.

Ambasadorkami „Dotykam=Wygrywam”, które również przyłączą się do bicia światowego rekordu są: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Krystyna Kofta, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Popek, Karolina Szostak, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Mikołajczyk, Magdalena Waligórska, Agnieszka Wielgosz, Anna Gzyra, Elżbieta Jędrzejewska.

Próba pobicia rekordu Guinnessa odbędzie się w ramach prozdrowotnego pikniku organizowanego z okazji Narodowego Dnia Sportu. „Od godziny 12:00 na warszawiaków biorących udział w wydarzeniu czekają zajęcia sportowe, konkursy oraz specjalnie przygotowana przez PARS strefa zdrowia. 

W STREFIE ZDROWIA zorganizowane zostaną:

– bezpłatne konsultacje zdrowotne z lekarzami

– konsultacje brafitterek marki Panache

– dwa mobilne gabinety do badania usg piersi

– naukę samobadania piersi dla kobiet

– naukę badania piersi dla mężczyzn w ramach akcji "BreastFit"

– informacje na temat profilaktyki oraz zachowania czujności onkologicznej

W strefie zdrowia odbędzie się także inauguracja piątej edycji kampanii profilaktycznej „DOTYKAM=WYGRYWAM”, której partnerem jest PARS. To okazja do spotkania polskich gwiazd będących ambasadorkami kampanii, zaangażowanych w popularyzację wiedzy na temat raka piersi.

W ramach „Dotykam=Wygrywam” marka Panache daje wszystkim kobietom wyjątkową możliwość pozbycia się starych, źle dopasowanych biustonoszy, których noszenie może zaszkodzić zdrowiu piersi. Zostaną one przekazane do re(CYC)lingu, a uzyskane z nich środki wesprą działania stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi.
Za każdy oddany stanik marka podaruje KUPONY O WARTOŚCI 20zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza.

Dzięki Funadacji Oncocafe mężczyźni w ramach kampani BreastFit będą mogli nauczyć się w jaki sposób badać piersi swoich partnerek.

Więcej informacji na temat wydarzenia odnaleźć można na stronie www.ruchspoleczny.org.pl, www.dotykamwygrywam.pl.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.